niedziela, 11 kwietnia 2010

Muffinki

Moje pierwsze muffinki.

Składniki:
- 1 kostka margaryny (robiłam z Mixełka łaciatego)
- 1/2 szklanki miodu lub cukru
- 1 cukier waniliowy (robiłam z migdałowym)
- 2 łyżeczki proszku o pieczenia
- 1 łyżeczka sody oczyszczonej
- 1,5 szklanki mąki
- 2/3 szklanki otrąb pszennych
- 1 jajko
- 4 średnie jabłka obrane i starte na tarce o średnich oczkach
- bakalie do wyboru (robiłam z suszoną żurawiną i słonecznikiem)

Przygotowanie:
Do margaryny dodać miód / cukier, jajko i utrzeć. Następnie dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i sodą, otręby, jabłka i bakalie. Delikatnie i krótko wymieszać.
Piec w mufinkowej formie lub papilotkach ok 30 min w 200 stopniach.

Smacznego.






1 komentarz :

  1. Spróbowałam zrobić i muszę powiedzieć,że wyszły przepyszne....;D
    Paulina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...