środa, 9 czerwca 2010

Prezent i kartki

Dziś przyszedł do mnie mój pierwszy prezent z zabawy "Podaj dalej"- śliczna dziergana serwetka i kwiatowa broszka oraz na deserek gorąca czekolada i kawusia i jeszcze pocztówka z pozdrowieniami a to wszystko od Reni- baaaaardzo dziękuję i również sedecznie pozdrawiam :)


Ja też już swoje wysłałam, od dwóch osób mam już info, że dotarły, jeszcze raz proszę Was o fotki, bo z ropędu zapomniałam pstryknąć :/

* * *
A to trzy karteczki- imieninowa oraz dwie uniwersalne. Wszystkie wykonane przy użyciu serewetek i żelazka oraz scrapkowych kwiatuszków. O metodzie żelazkowej można dowiedzieć się w moim tutorialu.



2 komentarze :

  1. Śliczne te kartki. Możesz dokładniej opisać, jak taką kartkę zrobić. Jestem nieszczęśliwą posiadaczką żelazka i chętnie użyję go w innym celu, niż ten, dla którego zostało wymyślone ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aneczko :) A tu coś dla Ciebie http://novinkowo.blogspot.com/2010/06/papierowe-serwetki-i-zelazko-tutorial.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...