sobota, 16 października 2010

Dostałam prezent od dziergającego Krissa

Kilka dni temu dotarł do mnie drugi prezent z blogowej zabawy "Podaj dalej". W skrzynce czekała na mnie absolutnie piękna niespodzianka od dziergającego Krissa. Cieszę się, że załapałam się na prezencik od Krissa, bo już od jakiegoś czasu zaglądałam na jego bloga i podziwiałam co potrafią przy pomocy szydełka stworzyć męskie ręce. Stałam się szczęśliwą posiadaczką jednej z tych cudowności- przepięknej, delikatnej, ślicznej serwetki, do prezentu dołączona była jeszcze gazetka robótkowa- bardzo dziękuję Kriss! A niżej chwalę się tym co dostałam (w wolnej chwili postaram się zrobić lepsze fotki, bo te nie oddają uroku mojej serwetki).





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...