piątek, 3 grudnia 2010

Wymianka Mikołajkowa & Wymianka Aniołkowa

Zasypało mnie prezentami ;-) Przedwczoraj dostałam piękną chustę od... no właśnie jeszcze nie rozszyfrowałam od kogo (ale mam pewne przypuszczenia) w Wymiance Mikołajkowej na forum Szyjemy po godzinach. Bardzo ucieszył mnie ten prezent, bo nie dalej jak kilka dni temu pomyślałam, że taką chustę lub szal chciałabym tylko nie byłam zdecydowana w jakim kolorze a tu proszę taka niespodzianka i to do tego rewelacyjnie trafiona kolorystycznie. Baaaaardzo dziękuję za prezent mojej Mikołajce. A to moja piękna chusta w kolorze czekolady, fotki mi nie wyszły ale poprawię niebawem:



Na forum fotki jeszcze nie zostały pokazane więc nie mogę jeszcze pokazać co ja przygotowałam.

Wczoraj natomiast pan listonosz przyniósł mi paczuszkę od Tamary z Wymianki Aniołkowej u Agnieszki a w niej same cudeńka- baaaaardzo dziękuję :-) Tamarka pomyślała nawet o mojej córci- Ala też dziękuje i już wczoraj po przedszkolu część wykorzystała :-)


W tej samej wymiance ode mnie prezent poleciał do Gwiazdki. Wiem, że już go dostała więc mogę pokazać co przygotowałam i mam nadzieję, że prezencik podobał się. W paczce miały znajdować się: 
1. Anioł/aniołek,
2. Anioł/aniołek bożonarodzeniowy,
3. Coś słodkiego,
4. Przydasie.



Całość zapakowana w pudełko oklejone czerwonym papierem, przecieranym w celu postarzenia i ozdobionym anielską serwetką oraz jutowym sznureczkiem. W środku anielica tildowa z płótna, obrazek decoupage z aniołkiem świątecznym, czekolada w opakowaniu zapinanym na nap, przydasie i kartka, oczywiście aniołkowa ;-)







1 komentarz :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...