środa, 5 stycznia 2011

Przyleciał do mnie anioł

Wczoraj zapukał do mnie listonosz i przyniósł przesyłkę a w niej krył się przecudny anioł od Janeczki. Janeczko kochana baaaaaaardzo dziękuję!!!! Anioł jest przepiękny!!!! Już od dawna chodziło mi po głowie, by zaproponować Janeczce wymianę podobnego aniołka na coś co wyszłoby spod moich rąk ale chciałam poczekać aż minie świąteczny szał robótkowy i na spokojnie wyjść z tą propozycją jakoś niebawem a tu taka niespodzianka. Janeczko jesteś strasznie kochaną osóbką. Anioł przyleciał do mnie w dowód wdzięczności za gliniane serduszka oraz kartkę, które wysłałam Janeczce jakiś czas temu- pisałam o tym TU. Przemiła prawdziwa niespodzianka i myślę, że zupełnie na nią nie zasłużyłam. A teraz patrzcie i podziwiajcie :)



* * *
Przypominam też o mojej Ptasiej Wymiance - zapisy dziś do północy i proszę osoby, które jeszcze tego nie zrobiły o przesłanie swojego adresu, który udostępnię osobie, która zostanie Wam wylosowana jako wymiankowa para.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...