poniedziałek, 28 lutego 2011

Z najlepszymi życzeniami

Kocia gromadka przybywa z najlepszymi życzeniami :) Zakochałam się w Glossy i nie mogłam mu się znowu oprzeć, chyba najlepiej widać go na zbliżeniu kociaków. Glossy i tusz Latarnia Morska, którym cieniowałam brzegi tła i tagu pochodzi ze scrap.com.pl a moja druga miłość, czyli dziurkacz MS Doily Lace to jak już pisałam we wcześniejszych notkach własność Katharynki- dziękuję :*




Zaczęłam już powoli działać z kartkami Wielkanocnymi :) i niebawem zacznę je prezentować.
Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego poniedziałku.

P.S.
Dziś pooperacyjna kontrola u chirurga i być może pozbędę się szwów- proszę o kciuki, bo mam ich już dosyć.


2 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...