piątek, 10 czerwca 2011

Czekoladowe pudełka + UWAGA

Dwa pudełeczka zrobione wg kursu mojego autorstwa, który można znaleźć TU. Zobaczcie pudełeczka i koniecznie przeczytajcie część "UWAGA!" na końcu notki.







Papier-  ILS Chocolatcaffe od Rydii :* 
Kwiatek- wykrojnik Joy ze Świata Pasji
Swirl- wykrojnik Marianne D ze Świata Pasji
Perłowy ćwiek- ze Scrap.com.pl
Dziurkacz- MS Doily Lace ze Scrap.com.pl

Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod porzednimi postami. Pozdrawiam serdecznie.

* * *

UWAGA!!!

 Wczoraj miało miejsce włamanie na moją gmailową skrzynkę :( Jakieś podłe chińskie ludziki porozsyłały spam z mojego adresu :( Jeśli ktoś dostał z mojego gmaila jakąś pocztę w języku angielskim, to bardzo przepraszam i wywalcie to koniecznie. Strasznie niefajnie się czuję, ktoś naruszył moją prywatność a ja byłam bezradna i nieświadoma tego... nie wyobrażam sobie gdyby tak ktoś włamał mi się np do mieszkania... brrr
Już wszystko powinno być ok, mam nadzieję, że to się nie powtórzy.

* * *

3 komentarze :

  1. piekne pudełeczko i nie mam pojęcia dlaczego jeszcze takiego nie zrobiłam !!!!!???

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja, są tak cudne, że nie mogę wzroku oderwać :) jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...