niedziela, 8 stycznia 2012

Była sobie żarówka

Jeszcze jedna praca na wyzwanie Galerii Rae "Światło". Natrudziłam się nieco z wydłubaniem oryginalnego środka żarówki ale w końcu udało się :) i mogłam zastąpić go moją radosną inwencją twórczą ;)




Zapraszam na Craftypantkowy recykling muzycznyhttp://craftypantki.blogspot.com/2012/01/w-to-mi-graj.html oraz w imieniu Katharynki i całej ekipy Kreatywnego Pola na jutrzejsze wyzwanie. Pozdrawiam ciepło, życzę miłej niedzieli i dziękuję za odwiedziny.

18 komentarzy :

  1. ale cudna :) jesteś nieprzewidywalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE CZAD :D Jak Ty to wyciągnęłaś nie tłukąc żarówki?! :D Jesteś mega zdolna i niesamowicie pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa rewolucja na rynku energetycznym;-) Świetna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca super, zgadzam się z przedmówczyniami! I chętnie poznałabym sekret otwierania żarówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, Nowinka szaleje i to jak !!
    Żarówa pierwsza klasa, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, dziękuję Wam pięknie :) Nawet nie wiecie jak takie komentarze dają mocy do tworzenia :)

    Otwieranie żarówki można zobaczyć tu:
    http://home-and-gardening.info/2011/04/21/your-garden-in-an-electric-light-bulb/

    Pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś MEGA KREATYWNA!!! Szok ;-) Elektryczne cudeńko...

    OdpowiedzUsuń
  8. ŁAŁ! :) Trafiłam tu dziś po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. Pomysł z żarówką świetny! pozdrawiam i zapraszam do siebie
    moniakombinuje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest! Bardzo mi się podoba i pomysł i wykonanie :)
    I po raz kolejny dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała i oryginalna interpretacja tematu :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...