wtorek, 17 stycznia 2012

MOO

Moje pierwsze MOO. Co to jest MOO? Mały kartonik  2,8 cm x 7 cm.
Maleństwo zgłaszam na wyzwanie Annar w CraftArtWork.
Tło pomalowane czarną akrylówką i psiknięte domowym glimmer mistem, barwna maska na środkowym obrazku pociągnięta glossem, na około perłowe kropeczki. Kiepsko mi wyszło zdjęcie, nie widać nic z tych rzeczy, o których napisałam :/


Wykorzystałam: Art Print Carnival in Venice by Heiko Sterzik

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie do odwiedzenia moje bloga :)

7 komentarzy :

  1. fajnie wygląda jak filmowa taśma )))

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mi się w pierwszej chwili tak skojarzyło. Mnie jednak fascynuje temat domowego glimmer mista. Chętnie poznałabym szczegóły jak sobie takie cudo wyprodukować w domowym zaciszu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak przeczytałam tytuł posta, myślałąm, że krówki robisz ;P
    Super praca!!! Wygląda jak klisza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i pomysłowy - patrzać na niego trudno uwierzyć,
    że to pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...