poniedziałek, 16 lipca 2012

Pierwszy shadow box

Moja druga inspiracja dla DecoKreacji i pierwszy w życiu shadow box. 

Choć całe wakacje spędzam w mojej podmiejskiej zielonej oazie a niespełna tydzień temu wróciłam z urlopu, to główna atrakcja dopiero przede mną ponieważ we wrześniu wyjadę pierwszy raz nad nasze morze. Tak, tak, jeszcze nie miałam okazji nigdy zobaczyć Bałtyku a we wrześniu spędzę nad nim aż trzy tygodnie gdyż moja córcia ma przyznane w tym czasie sanatorium, trzymajcie kciuki za ładną pogodę ;)

W oczekiwaniu na nadmorską wyprawę przygotowałam mój pierwszy shadow box, w którym zamknęłam relaksujący i uspokajający szum fal.

Czego użyłam do jego wykonania przeczytacie na blogu DecoKreacji- zapraszam :)













Życząc Wam wielu pięknych wakacyjnych inspiracji przesyłam słoneczne pozdrowienia :)


2 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...