piątek, 13 lipca 2012

Wyzwanie stomatologiczne ;)

Zaległości namnożyło mi się ciut. Dziś zapraszam do Craftypantkowego wyzwania stomatologicznego. O co chodzi? Należy użyć przyborów dentystycznych- szczoteczek, past, nici i opakowań po wszystkich dentystycznych specyfikach. Ja przygotowałam skromnego ateciaka ale zobaczcie jakie cudeńka wyczarowały Craftypantki :) Do wykonania mojego ATC użyłam użyła nici dentystycznej (środki kwiatków), pasty do zębów do stworzenia stempelka, który posłużył do zrobienia tła i szczoteczki do zębów mojej córci (oczywiście już nie używanej) jako stempelka (płatków kwiatów i motyla) oraz do pocieniowania brzegów.



I moje stomatologiczne materiały twórcze:


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...